Petisyen - Tindakan&Siasatan terhadap Stevico

Para pembaca yang budiman,

Tidak dinafikan, pengguna Stevico semakin ramai. Tahniah kepada pelan pemasaran MLMnya yang sangat berkesan, produk Stevico kini juga boleh dibeli di pasar malam. Dan seperti namanya, para penjual tidak teragak-agak untuk mempromosikan produk diatas nama Gula Stevia-pemanis yang menyihatkan.




Disangka menyihatkan, tetapi sebaliknya


Diisebalik andaian bahawa penggunaan Stevico Sweetermix adalah baik untuk kesihatan, salah seorang pengguna telah mengalami kejutan. Beliau mengamalkan Sweetermix (baik untuk kesihatan, manis tapi rendah kalori) selama sebulan, dan dengan penuh yakin bertemu doktor untuk pemeriksaan bulanan. Alangkah terkejutnya beliau apabila mendapati bahawa kadar gula beliau bukanlah menurun bahkan menaik dengan mendadak!



















Seterusnya, beliau telah pun membuat laporan kepada KPDHEP kerana merasakan ada yang tidak kena pada produk Sweetermix terbabit. (Anda juga boleh membuat laporan tentang apa sahaja masalah kepenggunaan kepada E-Aduan KPDNHEP di sini).

1 comments:

Anonymous said...

Tolong update status petisyen keatas Stevico. I masih menunggu report dari KPDN. Dengan itu, boleh kami beramai ramai buat report terhadap Stevico.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...